Copiii fara etichete

duminică, 24 martie 2013

De ce? Sau in loc de introducere

De ce sa fii o mami informata? Pentru ca asta iti da siguranta. Pentru ca astfel vei vedea ca nu trebuie sa fie alb sau negru, poate fi si gri. Pentru ca astfel vei intelege ca nu trebuie sa faci ca bunica, vecina, prietena, pisica, poti face exact asa cum vrei si crezi tu ca e cel mai bine. In definitiv tu esti mama acelei comori pe care o tii in brate si tu stii cel mai bine cum stau lucrurile. Tu stii daca bebe mananca din trei in trei ore sau din jumatate in jumatate de ora, tu stii daca iti este mai confortabil sa nasti natural sau prin cezariana. E corpul tau, e copilul tau, ai capacitatea de decizie 100%. Dar, pentru asta, e bine sa citesti despre ambele variante, sa stii exact ce presupune fiecare dintre ele si apoi sa iei o decizie. Sa poti oricand sa te intorci daca ti se pare ca nu se mai potriveste cu tine sau cu cel mic.
Eu nu o sa iti spun niciodata cum sa faci si ce sa faci. O sa iti spun din experienta mea de mama si din toate cele studiate pana acum, cum stau lucrurile cu ambele variante. O sa iti explic de ce am ales eu o varianta daca a fost bine sau nu pentru mine sau pentru copilul meu. Atat. Restul deciziilor le vei lua singura singurica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu